FÖRLÅT...

Hejhej!
Förlåt för att jag har gjort så lite och tråkiga blogginlägg den senaste tiden, men jag har ärligt talat haft väldigt mycket i huvet och jag har bara fått smita in med något litet inlägg ibland. Så jag ber verkligen om ursäkt för det, ska försöka bli bättre! Men iallafall, idag har jag vart i skolan, helt vanlig skoldag. Efter skolan åkte jag hem och kollade på lite tvprogram på datorn, men efter kanske en halvtimme ringde Fanny mig för att jag skulle möta henne på busshållplatsen så det fick jag göra då, enda sen dess har jag vart med henne hela dagen och vi har haft jättekul. Men nu ska jag faktiskt inte skriva mer, men jag hör av mig imorgon, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0