Info om morgondagen och lite annat, håhå.

Hallå!
Just nu ligger jag i soffan och ska snart sova... Och ja, jag sover i soffa, men den är som en säng typ, haha. Men iallafall, har haft en mysig dag med Caroline idag, vi vaknade vid elva/tolv tror jag och då åt vi frukost. Efter det kollade vi på filmen "Ciao Bella" och sen tog vi en promenad till Coop för att köpa godis, hihi. Men ja, imorgon ska vi åka till simhallen igen, vi åker la dit vid ett-tiden tror jag, eftersom att vi både ska basta och bada! Men nu orkar jag inte skriva så mycket mer så jag hör av mig imorgon istället, puss och godnatt!

Btw, det är någon konstigt med "blogg.se-appen" i min mobil så den laggar ibland så därför får mina inlägg bli utan bilder, så in i helvetes störande va, ursäkta att jag svär men det är bara så jävla jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0