It's fucking morning!

Gud vad ful rubrik, haha... Men skit samma.
Just nu ligger jag i sängen och tar det lugnt medans jag väntar på att mamma och Pär ska bli klara så att vi kan åka till skolan. Idag är det helt vanlig tisdags skoldag som börjas med hemkunskap, yey! Men ja, efter skolan ska jag träffas Axel i kanske en timme eller något och efter det ska jag träffa Fanny och Alexander, gud vad jag saknar min lillskit till lillsyrra! Men nu kan jag inte skriva mer för det är dags att borsta tänderna och sen ska vi åka. Men jag hör nog av mig senare om jag kommer ihåg det, jag har så mycket i huvet just nu. Men vi hörs la kanske senare då, ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0