Nyduscad, trött, depp - jippi...

Hejhej!
Har precis duschat som sagt och sitter just nu vid datorn och lyssnar på musik. Är verkligen jättetrött idag, vi var ju i ishallen på idrottslektionen och efter skolan var jag, Caroline, Olof och min kusin Joachim på kungsmässan. Jag och Caroline köpte lite kläder, jag köpte två par jeans och ett par överdragsbyxor och Caroline köpte ett par jeans, ett par trosor och en jeansskjorta. Intressant osv, håhå... Men jadu, jag är ganska ledsen just nu men har ingen aning om varför, så låten "My heart is refusing me" passar ju väldigt bra att lyssna på, hähä. Men nä, jag har inte så mycket mer att skriva just nu men jag hör la kanske sv mig senare ikväll/inatt eller imorgon, jag får se när jag orkar, haha... Men vi hörs, ha det gött!
Och detta inlägget avslutar jag med att lägga ut två bilder på jeansen jag köpte, dom blåa jeansen ser ganska fula ut på bilden men dom är mycket snyggare på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0