Saknaden är enorm.

I detta inlägget vill jag bara skriva en liten hälsning till morfar.
Morfar, jag saknar dig otroligt mycket, jag minns dagen när du lämnade oss, jag mådde så otroligt dåligt och jag bara grät och grät. Om ungefär två veckor har det gått tre månader, gud vad tiden går fort... Jag hoppas att du har det bra där uppe. Åh herregud, jag minns din begravning som om det var igår, jag har nog aldrig gråtit så mycket förut. Morfar, du var en underbar person, bara av att skriva detta så får jag en stor klump i halsen och tårarna rinner än idag. Jag kommer aldrig glömma dig eller alla våra underbara minnen. Jag älskar dig otroligt mycket och jag hoppas att du väntar på mig, för en dag lämnar jag också livet och kommer upp till dig.
Denna låten spelades på morfars begravning, och mina tårar rinner varje gång jag hör den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0