TIME FOR SCHOOL!

Godmorgon!
Sitter här och äter min goda frukost, ska snart gå och borsta tänderna. Tänkte bara göra ett snabbt inlägg nu på morgonen som jag försöker göra varje dag! Men ja, jag har sovit så otroligt dåligt inatt, kanske tre/fyra timmar som jag fick sova. Jag var verkligen såhäääääääär pigg igår och kunde inte sova fastän jag försökte jättehårt. Jag är ju pigg nu och så men vi lunchtid så kommer jag nästan somna i skolan, jag kommer bli så trött under denna dagen, suck... Men jag ska inte skriva mer nu så jag hör av mig senare under dagen istället, puss!

När jag ändå är igång så får ni en bild på min goda frukost och en bild på dagens outfit, ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0