Uttråkad...

Hejhej!
Förlåt för att jag inte har bloggat något idag men jag vaknade klockan elva/halv tolv och så åkte jag och Patricia till kungsmässan för att köpa ett "silicon case" till mobilen och efter det har jag inte orkat skriva något, men nu gör jag det! Som sagt så har jag bara vart på kungsmässan idag och så kom jag hem för kanske en timme sen. Nu ligger jag i min säng och kollar på film, tar det bara lugnt. Men jadu, jag har inte så mycket att skriva om denna dagen, men imorgon är det skola och då får jag se till att vara pigg eftersom att jag har vart jättetrött hela förra veckan och hela denna helgen... Men jag hör nog av mig senare om inte imorgon, så ni får ha det så bra sålänge. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0