Världens sämsta dag.

Just nu hatar jag alla hjärtans dag, jag hade kunnat dela denna dagen med dig, men nejdå. Trots att du fortfarande älskar mig och jag älskar dig, så kan tydligen orken bryta kärlek. Så jävla tråkigt är det, att jag inte har sig här hos mig. Men jag ska inte vara ledsen nu, för tack vare min bästa vän Caroline så har jag fått komma bort från allt ett tag, jag har det bra här mitt i någon stad som jag aldrig har vart i förut, men med min fina vän så mår jag bra här, även om jag saknar dom stunderna jag fick med han jag verkligen älskar. Men denna förfärliga dagen spenderar jag med min älskade vän som sagt, och hon gör den ändå underbar. Vänskapens relationer håller medans kärlekens relationer kan få en att bryta ihop, för den man verkligen älskar, den personen skulle man kunna göra vad som helst för, ärligt talat. Men nu ska jag äta en "alla hjärtans dag - frukost" med min älskade Caroline, ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0