ZZzzz.....

Herregud, jag är så trött, har vart det hela dagen... Orkar egentligen inte skriva något inlägg nu men jag gör det ändå för eran skull, håhå. Men jadu, idag var jag i skolan som vanligt, fick en hård boll i ansiktet på idrotten, den kändes verkligen alltså. Förutom det då så har skoldagen vart som vanligt. Klockan sju åkte jag och mamma på konsert i släps kyrka, den var la helt okej men jag ville egentligen inte åka dit för att jag bara ville stanna hemma och ta det lugnt men nejdå, det fick jag inte för mamma. Men jaja, nu ska jag faktiskt sova för jag är så oerhört sömnig... Men jag hör la av mig imorgon så vi hörs då, godnatt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0