- Svar på kommentar!

Hejhej!
Fick en kommentar på mina vinterbilder som las ut för några dagar sedan.
Kommentaren lydde såhär: Hej! Riktigt fina bilder! Vilken camera använder du och hur har du tagit "frost" bilderna? :)
Svaret på den kommentaren lyder såhär att jag använde min egen kamera, en Nikon D3100. Och frostbilderna var lätta, ingen baggis alls! Jag ställde bara in kameran på läget som är till för att ta bilder på växter och liknande (den lilla ikonen ser ut som en blomma, inte så svårt att lista ut, haha), sen tog jag bara bilderna, jag kör inte på avancerat förstår du, haha. Jag är ingen kameraexpert men jag ska lära mig mer om Nikon-kameror till sommaren för då ska jag gå en fotokurs. Men ja, det var allt, ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket!

2012-02-04 @ 12:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0