20 fakta om mig!

1. Jag har skilda föräldrar.
2. Jag har glasögon (bilden).
3. Min morfar dog för två månader sen.
4. Jag älskar pringles med sourcream-smak.
5. Jag är 14 år.
6. Jag har en hund och fyra katter.
7. Just nu kollar jag på Toy Story 3, haha.
8. Jag har tre storebröder.
9. Jag har kemikalier i mjälten.
10. Jag har nästan slutat växa och jag är bara 153,5 än så länge.
11. Jag har otroligt tråkigt just nu.
12. Jag funderar på att lägga ut en stor bildbomb snart.
13. Jag är ganska trött just nu.
14. Jag åker till Skåne om några dagar, grymt!
15. Jag ska flytta till fjärås om ett halvår/år.
16. Jag har bryggskräck.
17. Spindlar är det absolut äckligaste djuret som finns tycker jag.
18. Jag saknar min älskling Axel.
19. Jag hoppas på att 2012 ska bli mycket bättre än vad 2011 var.
20. Och sista av allt... Jag älskar min familj så otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0