FRÅGESTUND - AVSLUTAD.

Då var det slut på frågestunden, jag orkade inte ha den i flera dagar, haha... Men det var mycket roliga frågor ni ställde och här kommer en video med alla mina svar. Mobba in början av videon, haha... Känner mig grymt konstig när jag gör videoinlägg men eftersom att jag måste göra lite videoinlägg ibland så var det ju en bra idé att göra en video med alla svar på frågorna, jag tänkte till lite där vettu, haha! Men jag hoppas att ni blir nöjda med era svar och om ni undrar något om mina svar så är det bara att skriva en liten kommentar om det. Puss!



Kommentarer
Postat av: maja berndtsson

åh, gullegose! du är nog den sötaste som finns thalena <3 gör mer videobloggar!

2012-01-29 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0