Tjoflöft...!

Grymt bra rubrik....... NEJ.
Men iallafall, just nu sitter jag här på mitt rum och dränker öronen med störtskön musik. Fanny gick hem för drygt en timme sedan och sen dess har jag bara haft allmänt tråkigt, haha... Men jadu, imorgon är det skola, men vanligt schema tyvärr, hähä. Iallafall, efter skolan ska jag nog bara hem och vid femtiden åker jag till konfamötet. På fredag ska jag vara i skolan som vanligt också och efteråt hänger jag med axel hem och sover där. I helgen kommer jag nog inte göra något särskilt, troligtvis kommer jag bara lata mig, haha. Men just det! Nästa torsdag ska jag få träffa pappa eftersom att han ska ner till Kungsbacka och då passar vi på att ta en fika och prata lite osv. Men ja, nu har jag inte så mycket mer att skriva och detta blir nog det sista inlägget för idag/ikväll så jag säger godnatt nu, haha. Ha det så bra så skriver jag imorgon bitti, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0