ännu en gång...

...så ber jag om ursäkt för den dåliga uppdateringen men det är sommarlov och då glömmer jag av att skriva, men jag ska försöka bättra. bilder kommer ni säkerligen få gott om men skrivandet kommer kanske vara lite glest fram tills skolan börjar då jag kommer vara mer aktiv på bloggen och troligtvis göra en ny design och header. men iallafall, idag har jag vart med Fredrik och lite med Fanny, och imorgon kommer Julia hit till mig och sover över. det finns inte så mycket att skriva just nu men lite senare ikväll kommer några bilder att läggas ut här på bloggen som togs idag, men först ska dom laddas över från kameran till datorn. men vi hörs när vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0