brist på fantasi...

förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har ju vart med Fredrik dom senaste dagarna och han blir så putt när jag sitter med mobilen, haha. iallafall, Fredrik har sovit över här hos mig dom två senaste nätterna men inatt sover jag med mamma. per martin är i Ryssland och pär är på ett helghem så jag och mamma är ensamma, därför lovade jag att sova med mamma i henne stora mysiga säng så att ingen av känner sig ensam, hehe. men imorgon åker jag till Fredrik någon gång på förmiddagen och så sover jag där den natten, sen på lördag fyller Fredriks syrra år (om jag minns rätt) och då blev jag självklart bjuden så poppis som jag är! haha nejmen, jag blev såkallat "bjuden" dit då så på eftermiddagen/kvällen åker jag hem igen och sover hemma. orkar inte skriva mer nu för jag ska sova, så puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0