fuck this shit

godmorgon... när jag vaknade på morgonen idag kändes det som att jag låg på något hårt så jag kollade vad det var och gissa vad? jag hade legat på min mobil hela natten pga att jag pratade med Fredrik på kvällen/natten och sen somnade jag troligtvis, så smart är jag ja, hehe. men iallafall, Fredrik sover över hos mig idag men vet inte riktigt när han kommer. och vi kanske åker in till Kungsbacka en stund och bara tar det lugnt, orkar inte göra något speciellt idag egentligen eftersom att jag är så trött. men ja, vet inte vad det finns att skriva mer men jag hade tänkt att lägga mig i soffan och kolla på tv en stund nu och bara lata mig, men jag hör av mig senare under dagen eller kanske imorgon. puss! oldpic... | | V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0