härlig helg osv

hejhej! ligger just nu i sängen och chillar, börjar bli lite småtrött nu faktiskt. men i detta inlägget ska jag skriva en hel del, så aa. jag är lite borta när det gäller dagar och datum eftersom att det är sommarlov och då håller jag inte koll på sånt men jag ska försöka komma ihåg så gott jag kan. men iallafall, idag är söndag! en bra början? haha... eller aa, klockan är ju halv två på natten så det är ju egentligen måndag, men skit samma. jag berättar som om det är söndag nu. i fredags sov jag och Julia över hos Maja vilket var jättemysigt och roligt, jag somnade vid halv fem på natten (/morgonen...?) och vaknade till helt vid tolv/ett tror jag. vid tvåtiden åkte jag hem och städade en massa, hemskt tråkigt. men jaja, på lördag kväll (igår) sov jag över med Fanny och Nicke vilket också var jättemysigt och roligt. vi har solat och badat hela dagen idag så jag har allt fått färg! men vid fyra/fem (tror jag?) åkte Fanny och Nicke in till Kungsbacka medans jag stannade kvar här hemma hos Fanny och satt och pratade med Anna-Lena (min "extramamma") en stund. men efter det gjorde jag iordning mig och tog mig vanliga kläder för att sen gå hem till mig, sen dess har jag vart här på mitt rum hela kvällen och bara tagit det lugnt. imorgon ska jag vara med Caroline och Albin och på kvällen sover jag över hos Caroline troligtvis. men jadu, det var min helg det! och på lördag natt kommer Fredrik hem, pratade lite med honom idag. saknar hon så fruktansvärt mycket, men det är knappt en vecka kvar tills han kommer hem så jag får faktiskt försöka hålla mig tills dess. usch, det är hemskt utan honom. blä. men jaja, det var allt för detta inlägget. nu ska jag nog försöka sova tror jag, blir bara tröttare och tröttare nu. men vi hörs la imorgon så ni får ha det så gott sålänge och sova så gott inatt. godnatt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0