"i wish cancer has cancer and died."

Hejhej! vaknade vid elva idag men gick upp vid kvart över tolv ungefär, satte på musik på hög volym och började göra iordning mig. plattade håret och satte upp det, sen gick jag ner till köket och tog en av mammas naturdiet-smoothie's för att bara hinna äta något snabbt. min buss går om ungefär en halvtimme, ska ju till Fredrik idag. nu till en sorglig sak... min gammelmorbror gick bort igår pga skelettcancer, har inte haft så bra kontakt med honom under dom typ fem senaste åren men när jag var mindre brukade jag, mormor och morfar alltid hälsa på honom. tycker så synd om framför allt mormor, eftersom det inte ens gick ett år emellan morfars och gammelmorbrors bortgång. usch vad jag hatar cancer, morfar hade ju prostatacancer och blodcancer också tror jag och gammelmorbror hade ju skelettcancer. riktigt tråkigt verkligen. men nog om ledsamheter nu, orkar ändå inte skriva något mer nu. men jag hör av mig när jag kan, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0