i'm sorry, again

har verkligen inte haft någon lust eller ork till att blogga något dom senaste dagarna för det blir så krångligt när blogg.se-appen fortfarande inte fungerar. blir så förbannad och irriterad på det alltså, åh blä. men iallafall, idag har jag vart med Julia och Albin men jag och Julia kom hem för typ en halvtimme sen och ligger nu i min säng och chillar.

just det. när jag ändå är igång men spelandet kan jag ju berätta för er att jag var så duktig så jag fick en spricka på baksidan av min mobil idag, jag slog mobilen i en bänk tre gånger och ja då, tredje gången gilt och baksidan sprack! haha...

men jadu, jag orkar nog inte skriva så mycket mer nu men om en vecka kommer Fredrik hem, längtar! men jaja, vi hörs när vi hörs. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0