lazy day

Hejhej! ligger just nu i sängen och kollar på pll (pretty little liars), har verkligen fastnat för den serien! hemskt bra alltså, rekommenderar stort att se den. men iallafall, i förrgår och igår sov jag hos Caroline, har haft jättegoa dagar med henne. ikväll ska jag träffa Albin en stund tror jag och efter det ska jag bara chilla, sover hemma inatt. imorgon ska jag äntligen träffa Fredrik, det är sjukt hur mycket jag saknar honom vilket ni nog redan har läst tillräckligt om? hehe. jag vet att jag sa att han skulle komma hem lördag natt, men han kom hem igår kväll. och just det... jag och Fredrik har vart tillsammans i exakt tre månader igår. det är obeskrivligt hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag behöver honom för att gå igenom det jag gör nu. jag älskar dig Fredrik, och jag vill aldrig leva utan dig. ❤ finns inget mer att skriva just nu, men jag hör av mig så snart som möjligt. så vi hörs när vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0