RUBRIK SAKNAS

hallå hallå! ligger här i min säng och skriver just nu, det är varmt son satan i mitt rum. orkar dock inte öppna fönstret mer så lat som jag är, hehe... men iallafall, imorgon sover Fredrik hos mig som jag tror att jag skrev i mitt förra inlägg...? jag älskar verkligen att vara med honom, att sova bredvid honom och vakna upp bredvid honom på morgonen. han är det bästa som har hänt mig på riktigt länge, verkligen. men jaja, funderar på att försöka sova nu även om jag inte är särskilt trött. men jag måste försöka vända tillbaks på dygnet lite för annars kommer det säkert sluta med att jag somnar en eller två timmar innan jag ska upp på morgonen när skolan börjar, blä. men jag orkar inte skriva mer nu så vi hörs la imorgon, puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0