trött

hejhej!
ligger just nu på nedervåningen hos maja, tar det bara lugnt. har precis kollat på filmen "new years eve" som var väldigt bra, fast inte så bra som jag trodde att den skulle vara tyvärr.

om typ en vecka kommer Fredrik hem! känns som att jag skriver om honom i varje inlägg? haha, men jag saknar ju honom så mycket! jag längtar verkligen tills han kommer hem och tills jag får träffa honom och bara kunna krama om honom, ååh fan vad saknad är jobbigt, blä. han kommer säkert vara en riktig neger när han kommer hem så det är la bäst att jobba lite på brännande innan han kommer hem, har redan påbörjat den såkallade "processen", haha. önska mig lycka till?! haha...

jaja, jag har inget mer att skriva om vad jag kommer på så jag avslutar la detta inlägget med att önska alla en god natt (även om klockan är typ tre på natten, hehe) så hörs vi la snart igen. puss och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0