- forever alone

hejhej!
sitter här på mitt rum och äter jordgubbar, mums! min storebror har fest här hemma så det är fullt ös som nog aldrig kommer ta slut, jag kommer nog aldrig kunna somna inatt, haha. men jadu, imorgon (eller det blir ju idag efter att klockan är över tolv men ni fattar vad jag menar, hehe) ska jag träffa Albin tror jag, sikken go kille alltså! men ja, helt ensam hela helgen... TRÅKIGT! får la ta och träffa lite folk osv så att helgen går fortare för nu vill jag faktiskt ha måndag! på måndag ska ju jag och mamma på möte i Göteborg och efter det har hon en överraskning till mig som jag är jättenyfiken på. och på måndag eftermiddag kommer ju alma från Skåne hit, kul som satan! men jag orkar faktiskt inte skriva mer nu så vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0