FRÅGESTUND ÖVER...öl

orkar inte ha frågestund längre så svarar på frågorna nu... däremot om ni har fler frågor så är det bara att skriva en kommentar på detta inlägget. men ja, här kommer mina svar!

Från: Clara
Fråga: Vilken är den största/värsta olyckan du har vart med om?
Svar: Har vart med om flera olyckor... men dom värsta var nog dom två gångerna jag var nära på att drunkna. eller när jag snubblade på dagis och fick en pinne upp i gommen så att det blev ett hål och blodet bara rann, usch... och så den senaste olyckan var när jag fick en golfklubba slagen i tinningen, skulle egentligen sytt men jag vägrade så envis som jag är. hehe...

Från: Anonym :D
Fråga: Var du någon annan blogg än denna? och vad heter den isåfall?
Svar: ja det har jag faktiskt fast jag använder den som en dagbok typ. vill däremot inte säga vad den heter, tyvärr.

Från: Isabelle
Fråga: här kommer några frågor till dig !

1. vad har du för kamera?
2. vem sov du över med sist?
3. är du oskuld?
4. vad är din största fobi?

Svar:
1. en nikon 3100
2. Julia och Maja :)
3. haha, nej det är jag inte
4. mörker, mörker och mörker...

Från: Johanna
Fråga:
1. Är du fortfarande tsm med fredrik?
2. om ni är det isf hur länge har ni vart det?
3. vem/vilka ser du upp till?
4. vad lyssnar du på för musik?
5. hur ofta pratar du med din pappa?
6. vad vill du jobba med?
7. hur träffades du och fredrik?
8. vad fick dig att bli kär i honom?
Svar:
1. ja, det är jag ❤
2. lite mer än två månader
3. min mamma
4. massa olika, det beror på vilket humör jag är på...
5. nästan aldrig, men ska kanske träffa honom på måndag :)
6. fotografi av olika slag!
7. genom min vän Olof, stort jävla tack till honom!
8. går inte att beskriva! han gör mig alltid glad och han är verkligen en av dom viktigaste i mitt liv. tror faktiskt inte att jag kommer älska någon annan så som jag älskar honom.

Från: musik-älskaren (?)
Fråga: hur mår din pappa nu? kram.
Svar: inte särskilt bra, han har precis vart magsjuk...

Från: Johanna
Fråga: kan du berätta lite om fredrik? :)
Svar: haha jadu, vad ska man berätta? han är 15 år, fyller 16 i december. bor i Vallda, har en storasyster och två två storebröder (halvbröder), och en mamma och pappa såklart. han är rolig, min snygging, perfekt personlighet, och lite klantig också, haha ;) helt underbar helt enkelt, älskar honom verkligen och är så glad över att vara hans flickvän.

Från: Anonym
Fråga: kan du skriva en lista med 10 av dina favoritlåtar? :D
Svar: haha, orkar inte skriva dom 10 bästa låtarna så länkar min spotifylista istället :)
http://open.spotify.com/user/1128541965/playlist/4J0GdMW09cecPfEmHVl9jA

det var alla frågor och alla mina svar på det! hoppas ni blev nöjda med svaren :) ha det bra sålänge så hörs vi imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0