FRÅGESTUND YAO!

Hejhej!
har verkligen vart gräsligt dålig på att uppdatera mig, så jag ber verkligen om ursäkt för det! men ja, efter den dåliga uppdateringen nu då bestämde jag mig för att köra igång en frågestund för att få igång bloggandet nu igen. ni kan fråga vad som helst, verkligen vad som helst och jag lovar att svara ärligt på alla mina frågor. detaljer och liknande om min pappa kommer jag dock vara försiktigt med att svara på, annars är jag helt öppen med allt annat. får se hur länge jag håller frågestunden vid liv beroende på hur mycket frågor jag får osv, men jag hör av mig när frågestunden är över såklart. men jadu, jag skriver lite om den senaste veckan i ett nytt inlägg om en stund. men vi hörs då som sagt, puss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Är du fortfarande tsm med fredrik?

om ni är det isf hur länge har ni vart det?

vem/vilka ser du upp till?

vad lyssnar du på för musik?

hur ofta pratar du med din pappa?

vad vill du jobba med?

hur träffades du och fredrik?

vad fick dig att bli kär i honom?



2012-06-15 @ 19:52:01
Postat av: isabelle

här kommer några frågor till dig !



1. vad har du för kamera?

2. vem sov du över med sist?

3. är du oskuld?

4. vad är din största fobi?

2012-06-15 @ 21:58:48
Postat av: anonym :D

har du någon annan blogg en denna? och vad heter den isåfall?

2012-06-16 @ 00:39:23
Postat av: clara

vilken är den värsta/största olyckan du har vart med om?

2012-06-16 @ 16:16:10
Postat av: musik-älskaren

hur mår din pappa nu?
kram

2012-06-19 @ 19:38:54
Postat av: Johanna

kan du berätta lite om fredrik? :)

2012-06-19 @ 20:23:52
Postat av: Anonym

kan du skriva en lista med 10 av dina favoritlåtar? :D

2012-06-19 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0