hej och hå

godmorgon!
vaknade för kanske en timme sen eller något, vaknade av att Pär (min handikappade storebror för er som inte visste det) satt i sitt rum vägg i vägg med mitt och gapar. han flyttade in i rummet bredvid mig för drygt en vecka sen tror jag? och fy vad dåligt jag sover på morgnarna, han har sin tv mot den väggen som är samma vägg som den till mitt rum och volymen han alltid har på sin tv är ju inte så låg direkt. han har alltså jättehög volym plus att han sitter och högmumlar till filmjävlarna han kollar på, jag blir förbannad. men iallafall, jag gick alltså in till pärs rum och sa att han skulle sänka OCH hålla käften så att jag kunde få sova! dock blev jag bara pigg av att gå upp så jag gick ner till mamma i köket, men alma fortsatte sova i mitt rum. kom då upp till mitt rum för typ tio minuter sen och har äntligen lagt mig i min goa säng igen, gud så skönt.

just det! igår skulle ju jag, Alma, Maja och Fanny till Liseberg. ja alltså, vi åkte ju dit... men det var sån jävla kö! så Fanny och Maja stack, väldigt vänligt! (-.-) men jag och Alma ringde mamma som sedan kom och hämtade oss igen. så vi åkte hem, ringde Albin och var med honom en stund. sen tog jag och Alma bussen in till kba station och gick till Chang Kang för att äta kinamat, gött som satan var det! efter det tog vi onsalabussen hem igen och gick till Albin. vi kom hem typ halv elva igår eller något och då chillade vi bara på mitt rum och sen somnade vi la vid ett/halv två. helt okej blev den dagen faktiskt, även om vi missade liseberg. idag vet jag dock inte vad vi ska göra, kanske åker till bergakungen ikväll och kollar någon bra film.

och på eftermiddagen idag ringer fredrik, åh vad jag saknar hans röst... eller, jag saknar ju hela honom såklart! och det har bara gått en vecka än så länge, blä. jaja, jag hör av mig, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0