hos mormor

hejhej!
har precis vart på möte med mamma och tog en sväng upp till mormor. vi ska snart åka till jysk för att köpa en rullgardin till mitt rum, sen ska vi till kungsmässan och köpa en ny morgonrock till pappa, byxor till mamma och kanske en tröja till mig. sen lite senare i eftermiddag åker vi upp till pappa och hälsar på och efter det ska jag nog bara ta det lugnt!

på måndag kommer min bästa vän Alma från Skåne till mig och stannar tills torsdag, så på tisdag eller onsdag hade vi tänkt åka till Liseberg och vi ska försöka dra med oss Maja och Julia också! kommer bli otroligt roligt att få träffa alma igen, saknar henne något enormt!

och just det, jag har ju haft det lite dåligt i familj den senaste tiden men nu ska vi komma på fötter igen! mamma har fått ett riktigt jobb med bra lön, så från och med augusti ska jag få mitt eget barnbidrag varje månad så att jag kan köpa egna kläder och så ska jag nog fylla på mitt nomination-armband. kommer bli jätteskönt verkligen, har ju inga nya kläder verkligen. men jag och mamma ska åka nu så ni får ha det så bra. hör möjligtvis av mig senare eller imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0