klantig lillasyster

godmorgon!
sitter just nu i bilen med extramamma, extrapappa och Fanny påväg till varbergs sjukhus, Fanny har förmodligen brutit överarmen och ska därför röntgas idag. så klantig som hon är, haha. vet inte riktigt hur länge vi blir kvar i varberg men när jag kommer hem ska mamma beställa kinamat, gött! och imorgon spenderas hela förmiddagen med mamma och på eftermiddagen kommer Alma, längtar verkligen!

hoppas verkligen att Fredrik har det bra vart han nu än är, haha. pratade med honom senast i onsdags kväll, saknar honom verkligen! vill bara att han ska komma hem nu, men det är ju typ tre veckor kvar... åååh, blä.

jaja, jag har inget mer att skriva just nu men jag hör la av mig senare om jag orkar, annars hör jag nog av mig imorgon. men vi hörs när vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0