on the bus

godmorgon...
sitter just nu på bussen påväg hem från Nicke, sov hos honom inatt. vi kollade
på två skräckfilmer som jag fått av min storebror, dom hette "house on the haunted hill" och "gothika". den första var verkligen hemsk, usch vad läskig den var, helt sick! den andra var också jävligt läskig men jämfört med den första så var den andra inte alls läskig så ni kan nog förstå hur äckligt läskig den var... glömde dock filmerna hos Nicke men jag får la tillbaks dom någon gång igen, hehe. iallafall, har bara 20% batteri kvar på mobilen nu så jag får skriva snabbt nu, hade ju tänkt berätta lite om denna veckan. så ja... i onsdags sov Fredrik, Henke och Caroline hos mig, underbar dag var det verkligen! sen på eftermiddagen åkte Caroline hem och lite senare stack Henke också. Fredrik sov hos mig en natt till (förrgår till igår) och vi kollade mest på film och vara hade det gött. vi spelade lite fotboll också i trädgården men han var så mycket bättre än mig så jag ville inte spela mer så dålig förlorare som jag är, hehe. men ja, igår vid tvåtiden åkte Fredrik för att klippa sig och då städade jag mitt rum och möblerande om lite. sen åt jag mat, mamma gjorde tacos! sen åkte jag till Nicke vid åttatiden och så sov jag då där efter två äckliga skräckfilmer. och nu sitter jag då här på bussen och är nog hemma om tjugo minuter eller något. just det! jag har fått en granne... brorsan har flyttat in i rummet bredvid mig, det är hemskt men vi får la se hur länge jag står ut. men jaja, jag hör av mig lite senare för jag är snart hemma. ha det gött sålänge, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0