åh fy.

Hejhej!
Mår fortfarande dåligt, tummen ner för halsfluss. Ligger i sängen och lyssnar på musik... Brukar inte ni få höra det ganska ofta? Jo, det brukar ni, men så lat och musikförälskad som jag är så har ni la vant er nu? Iallafall, om en timme eller två kommer mamma hem på lunch och då får jag la äta något jag med. Har inte orkat gå upp ur sängen idag, bara en eller två gånger när jag har behövt gå på toa, hehe. Ja ni, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, hade la tänkt att kanske sätta på en film som jag har sett ungefär 10 gånger under denna månaden som det bara har gått sex dagar på, hallå eller...? Men jaja, jag hör av mig senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0