HISS OCH DISS!

dagens HISS ger jag till depends vita nagelbandskräm, själv köpte jag det på Ica Maxi för kanske ett halvår/år sen men jag har aldrig testat det förut, men när jag skulle måla naglarna idag så hittade jag det i nagellackslådan och bestämde mig för att testa det, grymt bra resultat efter krämen. Inga flagor på nagelbanden och bara helt slätt! Nagelbandskrämen ser ut precis som ett vanlig dependnagellack fast det står "cuticle cream" på den lilla flaskan eller vad man ska kalla det (har hjärnsläpp just nu...), den finns som sagt på Ica Maxi men den går säkert att hitta på kicks, lindex eller liknande också. Jag rekommenderar den stort!

-

dagens DISS ger jag till lindex lösnagellim, jättedåligt är det och naglarna lossnar bara hela tiden. Kicks har mycket bättre till exempel. Finns inte så mycket att skriva om det, men jag föredrar kicks lösnagellim framför lindex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0