min "barndomsvän"...

Tänkte berätta lite om Otto, en underbar papegoja som vi köpte ungefär när jag föddes tror jag, vi hade honom i fem år och sen sålde vi honom. Trots att jag inte minns så mycket av honom, men jag minns att han var en riktigt pratglad fågel, han var som en bästa kompis och som sagt så älskade han verkligen att prata. Varje dag när familjen kom hem så hörde vi alltid Otto säga "hej Otto" eftersom att vi alltid sa det till honom och självklart så härmades han alltid. Finns inte så jättemycket att säga eftersom att jag var från ett till fem år under den tiden när vi hade honom, men jag saknar honom verkligen från djupet av mitt hjärta! Jag vet inte om han fortfarande lever, men det hoppas jag verkligen att han gör. Våran fina Otto, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0