Min helg...

Har ingenting att göra just nu så jag tänkte skriva lite om min helg.
I fredags var jag i skolan, helt okej. Sista lektionen var faktiskt riktigt chill, vi fick godis och så satt vi bara och pratade om saker som ledde till andra saker så det var ingen riktig lektion, haha. Efter skolan gick jag till donken med Elin och Olivia, efter det gick jag tillbaka till skolan där jag träffade Nicke. Vi gick till hemmakväll och köpte fyra filmer. Sen gick vi tillbaka mot skolan och mötte Julia och Fanny, men Julia gick snabbt hem eftersom att hon skulle ha fotbollsträning. Då gick jag, Nicke och Fanny mot kollaområdet för att möta Alexander och Kevin och efter det gick dom två till stationen och jag, Fanny och Nicke gick till espresso house på kungsmässan. Lång dag, puuh, orkar jag fortsätta? Jadå! Efter att vi vart på espresso house så gick vi också till stationen och åkte hem, senare på kvällen kom Alexander, Filip och Kevin och ännu lite senare kom julia. Jag skulle som sagt i ett tidigare inlägg sova över hos Fanny då med dom andra men jag gick istället hem klockan elva för att jag mådde ganska dåligt och jag behövde verkligen sova ut så det var lika bra att jag gick hem. Iallafall, i lördags (igår) vaknade jag kvart i fyra på natten men sen somnade jag om igen och vaknade igen klockan halv åtta ungefär, fick inte sovit så mycket ändå... Men ja, när jag hade vaknat ordentligt så åt jag frukost och efter det lyssnade jag på musik och städade rummet m.m, japp... Någon gång förmiddagen så ringde Fanny och Julia och så jag gick över till dom men Julia åkte efter kanske en halvtimme. Då var det bara jag och Fanny och vi kollade på Elsas värld på tv3play och tog det bara lugnt. Senare på kvällen tog vi ett varmt bad och efter det kom Alexander, Kevin och Michelle. Jag skulle egentligen sovit över ensam med Fanny men sen skulle tydligen dom tre också sova över hos Fanny så jag gick hem vid klockan tio för jag orkade inte ha så många runt mig och jag hade så ont i magen vilket jag fortfarande har. Men jadu, idag då... Idag vaknade jag vid klockan nio tror jag, men jag låg kvar i sängen i någon timme till. Sen åt jag frukost och kollade på film och sen satte jag på skön musik och fotade några timmar. Och nu sitter jag då här i min säng och skriver, ska snart fortsätta kolla på film och ja, jag har inte planerat något för dagen så vi får la se vad som händer. Men ja, det var allt om min helg, lång och lite smått krånglig men ändå supermysig och rolig. Jaja, jag hör av mig, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0