Mycket igång...

Hejhej!
Har precis städat rummet och nu lyssna jag på musik, har vart med Calle, Charlie, Elsa och Fanny enda sen imorse och nu är jag utmattad! Sitter här i min säng med myskläder och väntar på att Fanny ska komma, vi ska ta det lugnt och kolla på film, mysigt! Förresten, jag glömde berätta att jag har haft en riktigt underbar helg med först Fredrik, Caroline och Olof och sen med Elsa, Fanny, Calle och Charlie! Och just det, tänkte bara säga att idag fick jag en riktig chock, säkert många fler också. Min fina klasskompis som jag känt sen till och med dagis och i snart 9 år har vi gått i samma klass, han förlorade sin mamma inatt och jag vill bara att han ska veta att jag tänker på honom, stackarn. Vet inte vad jag ska säga mer om det, men hans mamma var en riktigt fin person! Men iallafall, nu har jag inget mer att skriva men jag hör av mig, puss!

Bara för att jag och Fredrik är så söta, hehehe.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0