RUBRIK SAKNAS

hejhej!
slutade skolan klockan ett idag, då gick jag och olivia till kungsmässan där jag köpte en bh och ett par byxor (kommer bilder), sen gick jag tillbaka till skolan och olivia gick hem. när jag kom till skolan så gick jag upp till Fredriks korridor där Olof var, så var jag med dom i typ fem/tio minuter när fredrik hade slutat och efter det snackade jag med Viktoria en stund men fick sen skynda mig till stationen för att hinna med bussen. sen klippte jag mig (kommer också bild) *sadface* och nu har jag precis ätit och ska snart åka in till ica maxi och köpa godis, 29:-/kg, yeah! men jadu, nu ska jag inte skriva mer men jag hör av mig, puss!

på bilden på mitt hår så ser man inte så stor skillnad men det är det verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0