Svar på kommentar!

Jag fick kommentaren "Hur tror du ditt liv skulle sätt ut utan fanny? Och sov inte fanny, alexander & nicke över?" och här är mitt svar; jadu, om jag aldrig hade träffat fanny så skulle det nog var normalt för jag hade ju inte vetat att hon funnits isåfall. men om vi helt plötsligt splittrats eller liknande så skulle allt blivit annorlunda, för jag och fanny har sådana otroliga minnen tillsammans, och jag skulle aldrig klara mig utan henne eller hennes otroligt underbara familj. fanny är min allra närmaste vän, och dom flesta vet ju att hon är som en riktig syster för mig. och ja, dom sov över, julia sov också över med dom tre. jag skulle egentligen sovit över med dom men som sagt i ett tidigare inlägg så gick jag hem pga mitt dåliga och deppiga humör osv.

mitt och fannys "systerskaps-halsband" (som jag fick i födelsedagspresent av henne) på bild, hon har ett likadant fast det står självklart "lillasyster" på hennes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0