Trött som bara satan...

Hejhej!
Ligger just nu i min säng och myser, är ganska trött så jag ska ta och sätta på min spellista med endast lugna låtar och försöka sova lite innan Caroline kommer hit. Men jadu, igår och idag har vart två underbara dagar! Igår, vid ungefär klockan tio på morgonen så kom Maja hem till mig, jag värmde lite té direkt för att få fixat min röst som har vart förjävlig. Till exempel i förrgår när jag sov hos Fanny, då hade jag jättemörk och kraxig röst och till slut fick jag sluta prata för jag ville ju inte tappa rösten. Igår var rösten lika fruktansvärd fast på ett annat sätt, jag lät som om jag verkligen var i målbrottet, herregud vad sjukt jag lät... Men jadu, idag är halsen bättre iallafall men jag är fortfarande hes och jag kommer säkert bli det ikväll igen, åh. Just det! Igår vid sextiden kom Nicke också, så både Maja och Nicke sov hos mig, alltså sov Nicke över istället för Julia för Julia behövde plugga osv. Men ja, det var mysiga dagar som sagt, igår på kvällen kollade vi på skräckfilm, herregud... Det var tur att jag hade dom där hos mig, annars hade jag nog dött under filmens gång, hehe. Imorse åkte maja hem vid tio och då var jag med bara Nicke som sedan åkte hem för kanske två/tre timmar sen. En sista sak bara, jag gjorde ett videoinlägg i förrgår men det gick inte att ladda upp, så fuck it!!! Haha nejmen, jag sket i det, men jag ska försöka göra ett nytt videoinlägg snart, kanske ikväll, vi får la se. Men jaja, nu ska jag som sagt ta en liten tupplur, innan Caroline kommer. Men vi hörs, puss!

Fick tyvärr ingen bild på Maja, men här är bilder på mig och Nicke iallafall. KÄRLEK TILL MIN SVAMPBOB-TRÖJA!! Nejmen... PEACE OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0