30 frågor

1.Vad är hela ditt namn? Ellen Thalena Rautelius Forsander
2. Vad gillar du mest med dig själv? - att jag visar mina känslor och jag är ärlig
3. Vad är din högsta dröm? - att pappa ska bli frisk och att jag får leva ett underbart liv med fredrik
4. Vad är du rädd för? att förlora min allra bästa vän, pappa
5. Älskar du nån just nu? som in i helvete
6. Är du kär? ordet "kär" är inte starkt nog
7. Vad är ditt favoritämne i skolan? - matte, engelska och bild
8. Om du fick ändra nåt med dig själv, vad skulle det vara då? mitt humör
9. Har du testat droger? nej
10. Har du varit full nån gång? nej
11. Vem du gillar mest i din klass? dom flesta är underbara, men dom goaste är nog elin n, julia, caroline, markus och charlie
12. Är du höjdrädd? lite, värre förr
13. Vad längtar du efter just nu? att då träffa pappa
14. Älskar du sommar? självklart
15. Är du rasist? absolut inte
16. Vem ha du alltid grymt roligt med? caroline och fredrik
17. Är du mycket för märkeskläder? bryr mig inte
18. Har du pussat nån? - jajemän
19. Har du tappat en vän någon gång? ja
20. Vilken ögonfärg är finast? tycker mest om bruna och blåa
21. Älskar du vinter? nej
22. Vilka är dom snyggaste skorna? converse, neutralt
23. Vad är det roligaste du vet? att få vara mig själv utan att folk dömer mig på ett negativt sätt
24. Vill du ha barn när du blir stor? ja
25. Vad vill du bli när du blir stor? fotograf
26. Vad betyder mest i ditt liv? min familj, min extrafamilj, min pojkvän, forografering och mina vänner
27.Vad har du för skostorlek? 35/36/37, hehe
28. Vad gillar du mest att göra på fritiden? spendera tid med dom/det jag tycker om
29. Vem kan du verkligen vara dig själv med? fredrik, fanny, caroline, julia, olof och maja
30. Har du varit ärlig på dessa frågorna? jajemän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0