fuck this shit

godmorgon... typ.
sitter just nu här i min säng och tar det lugnt, skulle egentligen vart på friluftsdag med skolan idag borta på inlag men pga min äckligt jobbiga mensvärk så orkar jag inte det plus att jag mådde ganska dåligt igår på kvällen så ja, får la se om jag orkar med skolan på fredag. orkar inte ha någon runt mig just nu för att jag mår som jag mår, det blir bara värre och jobbigare då. men jag ska försöka chilla på livet idag så gott det går så får vi la se hur jag gör dagarna framöver. men vi höra senare, puss!

det fick bli en bild från igår när Fredrik la sig på marken och solade när vi hade gått på fel buss och satt mitt ut i ingenstans i väntan på bussen tillbaks till Kungsbacka, haha. screw life! sometimes... hehe. PEACE OUT'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0