having a good time

hejhej!
sitter här i fåtöljen hos Fanny och kollar på "Lyckan i LA", ska snart sova tror jag. har haft en bra dag, först var jag ju med fanny som jag skrev i mitt förra inlägg och klockan tre kom Fredrik som sen åkte hem halv nio. blev så glad av att få träffa honom, har verkligen saknat honom. men iallafall, när Fredrik hade åkt hem gick jag hem och packade för att senare gå till Fanny eftersom att jag ska sova här hos henne inatt. men jadu, imorgon blir det vanlig skoldag och efter det ska jag ha fysikprov på omprovstiden som Fredrik också ska ha så efter att vi har gjort våra prov åker han med mig hem med bussen och sen åker Fredrik hem någon gång på kvällen, så morgondagen kommer alltså spenderas med honom, bra bra. men nu orkar jag inte skriva mer så jag hör av mig imorgon, puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0