"kill me slowly med en trubbig kniv"

lite konstig rubrik va? skrev så bara för att jag har gått runt och sagt så hela dagen, hehe. jag är nog lite konstig eller? men iallafall, jag kom precis hem ifrån konfan och nu sitter jag och bara tar det lugnt. har jätteont i magen fortfarande fast jag har inte mensvärk som jag hade imorse, kan knappt böja mig ner utan att det gör ont... men jag får la bara hoppas på att det går över. vet dock inte vad jag ska göra just nu, har så tråkigt. men jadu, imorgon blir det vanlig skoldag och efter skolan åker jag med Fredrik hem och sover över där tills lördag, mys mys. finns inte så mycket mer att skriva om nu men jag hör antingen av mig senare ikväll eller imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0