mors dag

i detta inlägget har jag valt att hylla min mamma eftersom att det är mors dag idag. jadu, min mamma, hon skapade mig. hon gav mig liv, hopp, tro, kärlek, glädje och mycket mer. hon har funnits under hela min uppväxt. om hon försvann skulle hela mitt liv förändras för hon finns hos mig nästan hela tiden. hon lagar mat åt familjen, hon väcker mig på morgonen när det är skola, hon kör mig till skolan varenda dag, hon finns alltid vid min sida vart jag än går och vad jag än gör. det finns ett ställe där hon alltid kommer finnas vad som än händer och det är mitt hjärta, självklart. mamma, jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva och det vet du. du har kämpat med ensam vårdnad om mig, du har vart både min mamma och pappa på sätt och vis dom senaste åren. du är en stark mamma, du är stark. som sagt; jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva och det vet du. grattis på mors dag, du gör mina mörkaste dagar ljusa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0