shit

ingen skola för mig imorgon heller tyvärr, känner mig fortfarande inte helt hundra. det är däremot bättre nu än vad det var igår, men är fortfarande smått snurrig och känner mig bara konstig. och så underbar pojkvän som jag har så kom han hem till mig efter skolan och myste med mig osv, sen gjorde vi mat (mest han, så seg som jag är idag och jag brukar alltid göra maten annars...) så jag fick i mig bra mat idag iallafall. vaknade vid halv två i förmiddags och låg bara i sängen hela dagen tills Fredrik kom hit, så jag hade inte ätit något alls tills vi gjorde mat (vid fem/sex). men nu orkar jag inte skriva mer för måste verkligen sova snart, men vi hörs. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0