sjuk

Hejhej!
har mått skitdåligt idag, vaknade av att jag hade jätteont i halsen imorse men bestämde mig för att åka till skolan ändå. så jag drog på mig mysbyxor och tjocktröja, orkade inte klä upp mig på nåt sätt. första lektionen var spanska och vi hade hörförståelseprov och jag var riktigt nära på att somna, kunde nästan inte hålla mig vaken. men på nästa lektion var det fysik och jag hade bara jätteont i hela kroppen så efter fysiken sa jag till läraren och gick sen till stationen för att ta bussen hem. har sen dess legat i sängen hela dagen, kunde nästan inte gå förut så ont som jag hade. hade heller ingen styrka i mig så att bara hålla i mobilen eller skriva ett sms var jobbigt för mig. har inte orkat göra mat till mig men måste verkligen få i mig något så får la försöka ta mig ner till köket och göra något. hör kanske av mig imorgon beroende på hur jag mår, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0