sorry

blogg.se-appen har dampat jättemycket för mig den sista tiden så häromdagen tog jag bort appen från mobilen för att sen ladda ber den igen, klart som f*n att AppStore inte ville funka då så det gick inte att ladda ner det igen... men nu har jag laddat ner det igen och nu funkar det bättre! men "dagens outfit" har ju vart lite dåligt då men eftersom att jag tar dom bilderna med mobilen så gick det ju inte att ladda upp på bloggen när jag inte hade appen. men ja, ikväll ska jag ha kul med några vänner osv, inget märkvärdigt denna helgen typ. mamma åkte till Spanien igår så jag har hela huset för mig själv i en vecka, tur att jag kan laga mat, haha. men vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0