jag minns den 11de mars 2011 som om det var igår, första gången jag träffade dig. en dag som jag aldrig trodde skulle betyda så mycket för mig idag, den dagen visste jag bara att du var min dåvarande pojkväns bästavän. min dåvarande pojkvän är nu min bästa vän och det är obeskrivligt hur glad jag är för att jag träffade honom. idag vet jag så otroligt mycket mer om dig och jag har insett att du är killen jag vill leva med. jag kände mig så värdefull när du var nära mig, du valde just mig av alla andra. jag har alltid vart rädd för att förlora dig, men jag kommer alltid vara din thalena som du sa. den 17de mars blev jag kär på riktigt och den 10de april 2012 blev jag lyckligare än någonsin, du var äntligen min. men den 16de oktober, exakt ett halvår och sex dagar efter att vi blev tillsammans så tog allt slut och den dagen grät jag mer än vad jag trodde gick. jag är så kär i dig, jag kan inte förklara. att se dig le gör mig så lycklig och tanken på att jag har fått dig att le så många gånger gör mig varm i hela kroppen, jag vill att det ska bli så igen. jag saknar din värme, din lukt, din närhet, allt med dig. jag saknar till och med din ibland värdelösa humor, och när du retar mig, när du puttar ner mig från sängen/soffan osv. jag hoppades på en längre tid med dig men tyvärr, så blev det inte. jag förstod det inte först, försökte bara lugna ner mig och hålla inne tårarna men jag kunde inte vara stark i din närhet för du är min svaghet. jag har inte känt mig så trygg med någon på länge, jag var alltid mig själv och jag skämdes inte för det. för mig är du inte bara en kille i staden jag bor, för mig är du en fantastisk kille som jag inte vill föreställa mig att leva utan. du är allt jag önskat mig, en kille som älskar mig för den jag är ovh inte för att jag spelar en roll. utan dig känns det tomt och tråkigt, ensamt och värdelöst. för är du perfekt och du gör mitt liv perfekt, allt för dig. det är så annorlunda när jag inte kan prata med dig om allt längre, för jag är rädd för att du inte bryr dig. men allt du har gjort för mig är oförglömligt och du kommer alltid finnas i mitt hjärta, vare sig vi pratar eller inte. denna låten påminner mig om dig, och den kommer alltid finnas kvar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0