damp

godmorgon!
har skrivit minst fem inlägg sen i fredags men blogg.se-appen har dampat så jag har inte kunnat publicera inläggen, men nu ska det gå igen! iallafall, jag vaknade för ungefär en timme sen av att det verkligen spöregnar och blåser jättemycket utomhus, kunde därför inte somna om så nu ligger jag i soffan och kollar på tv. har hostat extremt mycket inatt, jag som trodde att jag var frisk igår... men nejdå, nu hostar jag så mycket så det känns som att blod ska komma upp. men nog om det, i lördags sov Fredrik hos mig och det var jättemysigt. han åkte hem vid tre igår och en timme senare åkte jag till mammas sambos hus och åt mat där, skulle egentligen åkt på myskväll på några tjejkompisar igår men eftersom att jag precis vart sjuk (och blivit värre igen) så tyckte mamma att jag åtminstone skulle stanna hemma. så jag var med Albin en stund på kvällen och sen stack han hem vid elva, då kollade jag på tv en stund innan jag somnade. idag finns det nog inte så mycket att göra för min del, jag blir la bara liggandes i soffan. men imorgon ska jag träffa Fredrik en sista gång innan jag åker till Spanien (på onsdag), värme here i come! haha... men nu har jag inget mer att skriva så vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0