jag orkar inte bry mig, men det gör jag.

jag trodde aldrig att det skulle vara såhär jobbigt att vara ensam, att vara utan dig. jag försöker tänka på annat men det är så svårt, hoppades på att det skulle vara tills någons hjärta slutade slå. du gjorde mig starkare för när jag hade dig kunde jag alltid vara mig själv, jag behövde inte spela en roll för att bli omtyckt. man glömmer inte sin första kärlek, för man blir krossad inombords när det tar slut. jag tog en stor risk genom att ha dig som svaghet, men det var det värt. för aldrig har någon gjort mig så lycklig, jag är så tacksam men också krossad inuti. 
 
- promise me, promise you won't leave.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0