låt mig tala ut

en del av mig är borta, jag känner mig halv. jag har haft en perfekt tid med denna underbara kille, jag glömmer aldrig detta förhållandet. alla stunder med honom, perfektion. jag hoppas från djupet av mitt hjärta att han ångrar sig, för jag vill bli hel. det kom som en chock, men ändå väntat. jag trodde faktiskt med hela mitt hjärta att det kunde vara för alltid, men hjärtat har inte alltid rätt. kan inte hata denna personen på något sätt alls, jag är bara tacksam för att jag har fått dela en sån underbar tid med den mest fantastiska killen jag stött på. jag är inte redo för att vara ensam, jag klarar mig inte utan kärlek och definitivt inte utan denna killen. jag skulle med hjärta och själ göra vad som helst för att denna killen ska förstå hur stark min kärlek är till honom, jag har nog aldrig älskat någon såhär starkt förut. jag har känt känslor som jag aldrig har känt förut, jag har mått så jävla bra. vi gjorde ett stort misstag och ändå stannade denna fina killen kvar, han älskade mig. han var min, han fick mig att känna mig omtyckt, älskad, speciell. denna killen älskar jag, man skulle bara våga såra honom. han förtjänar allt i världen, han förtjänar mina tårar. jag kan vara mig själv, den tjejen jag verkligen är som inte vågat visa sig för några år sedan. han stärkte mitt självförtroende och jag gav honom en del av mig som var en stor risk, mitt hjärta. men jag trodde på detta, och han gjorde mig lyckligare än någonsin. mina sista ord är ett stort tack för att det finns personer med en sån underbar, otroligt, obeskrivlig, fantastisk, perfekt personlighet. jag glömmer aldrig dig, du är fortfarande världen för mig och det vet du.


10/4 2012 - 16/10 2012
- you're still my everything, now and so on.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0