I'm back! typ...

skolan drog igång för drygt en månad sen och jag har inte haft någon tid alls till att hålla igång bloggen, ledsen för det. men jag lovar att jag ska uppdatera er om min vardag osv så ofta jag kan och kommer ihåg.

igår var det heldag på sjukhus pga en sak som hänt (tänker inte ta det här än), spydde fyra/fem gånger och hade så sjukt ont i magen så jag sov ganska mycket. har inte haft någon mataptit alls, har bara kollat på tv/film och sovit det mesta. idag har jag inte riktigt planerat något men Fredrik kanske kommer hit, annars ska jag la bara ta det lugnt. jadu, vad ska jag säga...? jag fyller år om nio dagar (första oktober) och om ungefär sex veckor åker jag, min moster, min mormor och min storebror till Gran Canaria. vet inte vad jag ska skriva mer, men jag hör av mig. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0